ImageAnalys

ImageAnalysis är en metod för utveckling av varumärkesarbetet för företag och organisationer. Det ger en unik vägledning för hur man som ledningsgrupp önskar placera sitt varumärke genom en mätningsformel baserat på fyra områden; Omvärld, konkurrens, beslut och agerande.

VisionReality

Lika viktigt som att veta vad för varumärke man bygger är det att organisationens ledning förstår betydelsen av tydliga mål, uppföljning och fortsatt utveckling. Det vill säga det praktiska varumärkesarbetet.

VisionReality mäter hur bra respektive dåligt företaget arbetar praktiskt med varumärket, vi mäter hur företaget; arbetar med tydliga mål, ansvarsfördelning, uppföljning, styrdokument etc.

NarrativAnalys

Lika självklart som det är att företaget själva vet vart de är på väg är det att ta reda på vad målgrupperna tycker. Först då kan vi verkligen ta grundade beslut när vi kommunicerar, gör reklam, skapar budskap etc.

Narrative Analys är en undersökningsmetod som utnyttjar potentialen i fria formuleringar, antingen via helt öppna surveyfrågor eller genom att analysera exempelvis er kundtjänst eller diskussioner om er i sociala medier.

BrandWheel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.